פינוי בינוי בירושלים

פינוי בינוי בירושלים – גם לכם מגיע להגשים חלום

3000 שנות היסטוריה נוכחות בכל אבן מאבניה של עיר הקודש, והופכות אותה לפסיפס עשיר, מרתק ועתיר-רבדים של תרבויות, דתות, עמים ותקופות. באופן טבעי, עיר עתיקה כל כך שבנייה בה התקיימה לאורך כל תולדותיה כוללת גם מבנים רבים הסובלים מהזנחה והתיישנות, שלא בטוח להתגורר בהם ושאיכות חיי דייריהם תשתפר לאין שיעור אילו יוכלו לחדש את מקום מגוריהם במסגרת פרויקט התחדשות עירונית בירושלים.

מאז שהתקבל בכנסת, חוק פינוי בינוי בירושלים העניק לתושבי אזורים רבים בישראל את ההזדמנות לשדרג את רמת חייהם מן הקצה אל הקצה וליהנות ממגורים בדירה חדשה, גדולה ומשופרת עם תנאי דיור טובים יותר ובשווי כספי גבוה בהרבה מהדירה הישנה, ללא כל עלות מצדם. אולם הצלחת פרויקט כזה תלויה בבחירת חברה שניחנה בתמהיל שקשה למצוא בין ניסיון מוכח ורקורד של הצלחה של עשרות שנים בתחום, חזון סביבתי וחברתי, מחויבות בלתי מתפשרת לעמידה בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר ואיתנות פיננסית מובהקת, שתאפשר לה להעניק לדיירים רשת ביטחון רחבת היקף בדמות ערובות ובטוחות מגוונות לכל תרחיש שהוא.

כיצד תדעו שעשיתם את הבחירה הנכונה? 

אנגלאינווסט – איכות, ניסיון וחוסן פיננסי

בנוסף לפרויקטים של פינוי בינוי בירושלים, כבר למעלה מ-35 שנה עומדת אנגלאינווסט – חברת בנייה ויזמית נדל"ן בינלאומית מהגדולות והוותיקות בארץ, בחוד החנית שלההתחדשות העירונית בישראל. עם רקורד של בניית עשרות אלפי יחידות דיור בפרויקטים בשווי מיליארדי דולרים ברחבי העולם, אנגלאינווסט ניחנה בידע המקצועי, בניסיון רב השנים, במוניטין ובהצלחה המוכחת ובאיתנות הפיננסית המובהקת הדרושים על מנת שתהיו בטוחים שהבית שתמיד שאפתם לגור בו מופקד בידיים טובות. כאחת החברות המובילות והמוערכות בישראל בתחומה, אנגלאינווסט היא הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות כדי להפוך את החלום שלכם למציאות.