פינוי בינוי ברמת גן

למגורים ברמת גן ישנם לא מעט יתרונות. שכונתיות משפחתית וחמימה באווירה של פעם, קניות בחנויות הישנות של רחוב ביאליק וקרבה לז'בוטינסקי כציר בינעירוני חשוב.
אולם כאחת הערים הוותיקות במרכז, רמת גן כוללת גם מבנים הסובלים מהזנחה והתיישנות ועומדים בפני סכנת התמוטטות עתידית, כתוצאה מפגעי הזמן או במקרה של רעש אדמה רב עוצמה באזור.


בדיוק כדי לפתור מצבים כאלו נולד חוק
פינוי בינוי להתחדשות עירונית, שבמסגרת יישומו דיירי מבנה שהוכרז כראוי להריסה עוברים לדירות שכורות, הבניין הישן נהרס ומבנה חדש ומשופר נבנה במקומו ובסיום התהליך הדיירים חוזרים לבניין החדש ונהנים ממגורים בדירות חדשות, משודרגות ובעלות ערך כספי גבוה יותר – ללא כל עלות מצדם.


אולם כיצד תדעו באיזו חברה לבחור כדי שתוכלו לישון בשקט ביודעכם שהפרויקט שלכם בידיים בטוחות, שהמבנים החדשים יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בנייה ושתהיו מכוסים לחלוטין מבחינה כספית בכל תרחיש אפשרי? 

אנגלאינווסט –  ארבעה עשורים של מצוינות בינלאומית

בבואכם ליזום פרויקט פינוי בינוי ברמת גן עבור הבניין שלכם או עבור דיירי בניין שאתם מייצגים, עליכם לבחור אך ורק בחברת בנייה ויזמית נדל"ן ותיקה ומבוססת, בעלת ניסיון מוכח של עשרות שנים, רקורד עשיר של הצלחה בתחום ושל מקצועיות בלתי מתפשרת וחוסן כלכלי מובהק המאפשר לה להעניק לדיירים רשת ביטחון מרחיקת לכת בדמות מגוון ערובות ובטוחות. בחירה באנגלאינווסט, המובילה כבר למעלה מ-35 שנה בתחום הנדל"ן כולל פרויקטים של התחדשות עירוניתתמ"א 38, היא בחירה בניסיון מוכח, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר ואיתנות פיננסית יוצאת דופן. כל אלו יבטיחו שביתכם החדש יהיה סיפור הצלחה כמו עשרות אלפי יחידות הדיור האחרות שקבוצת אנגלאינווסט בנתה בעשרות השנים האחרונות בארץ ובעולם.

כיצד בודקים האם קיימת תכנית פינוי בינוי ברמת גן באזור מגורי?


כיצד תדע האם קיימת כבר תכנית פינוי בינוי באזור מגורך ברמת גן?

בדיוק בשביל הקמנו את הטיפ הבא לתושבי רמת גן או אלו העתידים לרכוש דירה בעיר רמת גן.
קיימות מספר בדיקות שונות המניבות תוצאות שונות בהתאם לדרישה ולחיפוש אותו אתם מחפשים.
בדיקת תכנית פינוי בינוי ברמת גן.
הנתון הבסיסי אותו רצוי שתדעו הוא גוש וחלקה באזור בו אתם מחפשים - לבדיקת גוש החלקה שלכם תיכנסו לאתר מרכז מיפוי ישראל "מפ"י או חפשו 
במנוע חיפוש (גוגל או בינג) "מציאת גוש חלקה" ותגיעו לאתר הממשלתי כניסה למפ"י






בדיקה על מתחמים אשר הוכרזו כמתחמי פינוי לשם בינוי או לעיבוי בניה (מתחמים מוכרזים) - לצפייה במתחמים מוכרזים לחצו כאן





מתחמים בהם החלה כבר פעילות של פינוי בינוי והתחדשות עירונית נקראים "מתחמים בביצוע" - לצפייה במתחמים בביצוע לחצו כאן