פינוי בינוי בגבעתיים

פינוי בינוי בגבעתיים – העתיד כבר כאן
כעיר ותיקה ומבוססת שהפכה לסמל לאיכות חיים, שלווה ונינוחות במרכז הארץ, גבעתיים כוללת גם לא מעט מבנים הסובלים מהזנחה רבת שנים ושמגורים בהם עלולים לסכן את הדיירים בקריסה עתידית של הבניין או בהתמוטטות כתוצאה מרעש אדמה רב עוצמה. 

אם אתם מתגוררים בבניין שכזה, או מייצגים את דייריו, פרויקט פינוי בינוי בגבעתיים עשוי להיות האפשרות העדיפה מבחינתכם הודות למגוון היתרונות הטמונים בה, ביניהם: קבלת דירה חדשה, גדולה, מרווחת ובעלת ערך כלכלי גבוה משמעותית מהדירה הקיימת; מגורים בבניין חדש ובשכונה בה איכות החיים שודרגה ונעשתה גבוהה בהרבה; אפשרות לקבלת שווי כספי במקום הדירה; מימון מלא של דמי השכירות במקרה שהדיירים ייאלצו לעבור לדירה שכורה במהלך ביצוע הפרויקט; והטבות מס שונות עבור דיירים המחזיקים ברשותם יותר מנכס אחד במסגרת הפרויקט.
אנגלאינווסט - נעים להכיר




אם החלטתם לבחור באופציית פינוי בינוי בגבעתיים, האתגר העומד בפניכם הוא למצוא חברה אמינה, מנוסה, מקצועית ואיתנה מבחינה כלכלית שתבטיח שהפרויקט יתבצע על הצד הטוב ביותר מבחינתכם. אולם כיצד תדעו שהחברה שבחרתם עונה על דרישותיכם? 

אנגלאינווסט –  עם הצלחה מוכחת לא מתווכחים

קבוצת אנגלאינווסט – התחדשות עירונית היא חברת בנייה ויזמית נדל"ן בינלאומית מהגדולות והוותיקות בארץ, עם ותק של מעל 35 שנה בתחום וניסיון מוכח של שדרוג אלפי יחידות דיור במסגרת מגוון רחב של פרויקטים מסוג פינוי בינוי בגבעתיים ובישראל.
מי שיבחר בה לביצוע הפרויקט ייהנה מתמהיל יוצא דופן של חוסן כלכלי מובהק, מה שמתבטא במתן רשת ביטחון יוצאת דופן עם מגוון ערובות ובטוחות לדיירים; מקצועיות ללא פשרות; וניסיון של עשרות שנות הצלחה בתחום.
עם אנגלאינווסט תוכלו לבנות את הבית שתמיד חלמתם לגור בו – באופן המקצועי, הבטוח והמשתלם ביותר עבורכם.