פינוי בינוי בהרצליה

פינוי בינוי בהרצליה – השמים הם הגבול

הרצליה היא ללא ספק עיר המסמלת עבור רבים רווחה, נוחות, רמת חיים גבוהה ומגוון רחב של אטרקציות: אזורים ירוקים ומטופחים, מרחבים פתוחים, טיילת יוקרתית, תעשיית הייטק משגשגת ומבחר מסעדות, בתי קפה ומתחמי בילוי. אולם לא מעט מבנים בעיר זו סובלים מהתיישנות והזנחה ארוכת שנים ועלולים לקרוס חלילה ברבות השנים או כתוצאה מאסון טבע דוגמת רעש אדמה חזק העלול לפקוד את אזור גוש דן.
אם גם אתם חולמים לשדרג את הבניין בו אתם מתגוררים ולזכות, ללא כל עלות מצדכם, בדירה חדשה ואיכותית עם תנאי דיור משופרים (דוגמת חנייה, מרפסת וממ"ד) ובעלת שווי כלכלי גבוה בהרבה מהקודמת, לחיות בשכונה שרמת החיים בה עלתה משמעותית ולקבל מימון מלא לשכירות בזמן השיפוצים – אין צורך לזכות בלוטו לשם כך.
כל שעליכם לעשות הוא לקבל אישור לפרויקט פינוי בינוי בהרצליה – ולהפקיד אותו בידיים הנכונות.



אך כיצד תדעו באיזו חברה לבחור על מנת לדעת שהפרויקט יתבצע באופן המקצועי, האיכותי והבטוח ביותר עבורכם?  

אנגלאינווסט – התחדשות עירונית זה אנחנו

קבוצת אנגלאינווסט – התחדשות עירונית, חברת בנייה ויזמית נדל"ן בינלאומית מהוותיקות והמובילות בישראל, פועלת כבר למעלה מ-35 שנה בתחום ובעלת רקורד עשיר של הצלחה יוצאת דופן ועמידה בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר בענף. החזון המנחה את החברה, כפי שניסח אותו יעקב אנגל – יושב ראש ומייסד ENGELINVEST, רואה בפיתוח, מימון, הנדסה ואחריות חברתית את אבני היסוד עבור פרויקטים בקנה מידה גדול כמו פינוי בינוי בהרצליה. הודות להון העצמי הגבוה והחוסן הפיננסי המובהק של החברה והניסיון המוכח שלה, אנגלאינווסט מבטיחה בנייה ברמה האיכותית ביותר ומציעה רשת ביטחון יוצאת דופן עבור הדיירים, בדמות מגוון ערובות ובטוחות במיוחד כאשר מדובר על פרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38. עם אנגלאינווסט – החלום שלכם קרוב מתמיד להפוך למציאות.