פינוי בינוי

תמ"א

התחדשות עירונית

מדיה

דירה חדשה בחולון מפרוייקט תמ"א 38 – מהם היתרונות?

גרסה נגישה
רגע לפני שגם אתם מקבלים החלטה, הכירו את היתרונות שיש לדירות הנרכשות מפרוייקט תמ"א, ובעיקר כדאי שתכירו את ההבדלים בין תמ"א 38/1 ובין תמ"א 38/2.

הכירו את סוגי הפרוייקטים: תמ"א 38/1 ותמ"א 38/2

ככל שיש לכם יותר ידע, כך יש לכם יותר כוח. יותר ויותר ישראלים שומעים על המונחים, אך לא כולם יודעים באמת להסביר מה עומד מאחוריהם. אם כן, הנה הסבר קצר:
  • פרוייקט תמ"א 38/1 שם את הדגש על חיזוק הבניין, כאשר המטרה היא לחזק אותו מפני רעידות אדמה. החיזוק של הבניין מתבצע באמצעות חיזוק היסודות, כאשר הדיירים זוכים להרחבות שונות כמו סגירות מרפסת ותוספת של חדר ביטחון. לצד חיזוק יסודות הבניין, זוכים הדיירים גם לנראות מחודשת לבניין הודות לשיפוץ אסתטי המתבצע.
  • פרוייקט תמ"א 38/2 לעומת זאת דומה יותר לפרוייקט המוכר בשם "פינוי-בינוי". כפי שניתן להבין, במקרה זה העבודה המתבצעת אינה חיזוק בניין קיים, אלא הריסתו והקמת בניין חדש. בניינים אלו מבוססים על תכניות העומדות בסטנדרט הבטיחות המחמיר והקפדני ביותר. גם כאן, מטרת העל היא להבטיח בניינים חזקים יותר שיהיו עמידים בפני רעידות אדמה אפשריות. 

כדיירים חדשים – אתם זוכים ליהנות מהתוצר הסופי

אם אתם מחפשים לרכוש דירות חדשות בחולון, דירה שעברה תהליך של תמ"א 38 או פינוי בינוי, בהחלט מסתמנת ככדאית עבורכם. בשונה מדירות ישנות יותר, כאן אתם זוכים לקבל דירה חדשה בחולון שהיא בטוחה בבניין בטיחותי. מדינת ישראל יודעת אתגרים ביטחוניים, ועל פי התחזיות – אחת לכשמונים שנה עלולה לפקוד את המדינה רעידת אדמה. לכן, לא כדאי להמר על דירה בבניין ישן – אלא להבטיח לכם ולבני משפחתכם ראש שקט וסביבה בטוחה בבניין העמיד בפני כל אתגר. 

בנוסף, מאחר ואתם עוברים אל הבניין לאחר יישום הפרוייקט, אתם זוכים בתוצר הסופי מבלי שהייתם צריכים לעבור למגורים זמניים, או לחילופין לגור בבניין לאורך תקופת העבודה. 

לא עוד חתול בשק: אתם מכירים את השכנים שלכם לפני הרכישה

יתרון נוסף שיש לכם עם רכישת דירות חדשות בחולון מפרוייקט תמ"א או פינוי בינוי, הוא האפשרות שלכם להכיר את הדיירים. אתם לא צריכים לקנות חתול בשק ולהמר על טיב השכנים שלכם, לתהות האם מדובר על אוכלוסיה מתבגרת או צעירה וכן הלאה. בדיקה מקדימה שלכם תבטיח כי הדירה החדשה שלכם מושלמת עבורכם גם בהיבט זה. חולון עוברת כיום תהליכים של התחדשות עירונית, כך שגם לכם יש הזדמנות ליהנות מדירה חדשה בחולון!   

אנו מזמינים אתכם לשפר את איכות מגוריכם ולהצטרף אל עשרות דיירים מרוצים שכבר בחרו בנו.
לפרטים נוספים התקשרו 072-3926572
או צרו קשר