דירות חדשות מפרוייקטים של תמ"א ופינוי בינוי בראשון לציון

נכון להיום, ישנם בראשון לציון בניינים ישנים שהתשתיות בהן חלשות. עד כמה חלשות? עד לכדי סיכון ממשי במקרה של רעידת אדמה בעוצמה חזקה. תהליכי התמ"א והפינוי בינוי מחזקים את הבניינים וגם את תחושת הביטחון של הדיירים. ואתם? יכולים לרכוש דירה חדשה בראשון לציון באחד הפרוייקטים החדשים!

מדוע כדאי לרכוש דירה מפרוייקט של פינוי בינוי?

דירות חדשות בראשון לציון מפרוייקט שכזה מעניקות לכם את החבילה בשלמותה: מחירים אטרקטיבים לצד דירות בבניינים חדשים. בשונה מפרוייקט התמ"א 38, במקרה זה מדובר על בניין ישן שנהרס, ולאחר מכן הביאו לידי ביצוע תכניות חדשות המבוססות על תקני הבטיחות המחמירים ביותר. בניינים נמוכים שיכלו לכלול שלוש קומות לדוגמא, הופכים לאחר הפרוייקט לדירות שיכולות להגיע גם לכ-9 קומות.

כך, ישנה הזדמנות לרוכשים חדשים להפוך לדיירים בבניין. הדירות בבניינים אלו הן דירות מרווחות וגדולות יותר, כאשר בכל בניין מותקנת מעלית, חדר משותף לדיירים, חניות, מחסנים וכן הלאה. היתרון הגדול באמת הוא שבשונה מבניינים חדשים שנבנים באזורים נחשקים ועל כן המחירים בהתאם, כאן עוד ישנה אפשרות ליהנות ממחירים אטרקטיבים.

תהליכי ההתחדשות העירונית – מהתמ"א ועד הפינוי בינוי, לעתים רבות מיושמים באזורים פחות מבוקשים. ההתחדשות העירונית מביאה גם גל של אוכלוסיה חדשה, כך שהאזור כולו מתפתח – מהתשתיות ועד הדיירים. נצלו גם אתם את ההזדמנות והתרשמו מדירה חדשה בראשון לציון שעברה פרוייקט תמ"א או פינוי בינוי. 

רכישת דירה בפינוי בינוי – גם עבור דירות השקעה

משקיעי נדל"ן רבים בוחרים להשקיע את כספם בדירות חדשות בראשון לציון שעברו תהליך של פרוייקט פינוי בינוי. מטבע הדברים, מאחר והבניינים המועמדים לפרוייקטים אלו הם בניינים מאד ישנים, הרי שלא אחת הם גם נמצאים באזורים פחות מפותחים. מחירי דירות כידוע מושפעים משלל פרמטרים, כאשר הסביבה ומידת הפיתוח שלה הינם גורמים שיכולים בהחלט להשפיע על המחיר.

אם אתם מעוניינים להשקיע בדירת השקעה, תוכלו להתמקד על דירות בראשון לציון שעברו פרוייקט של תמ"א או פינוי בינוי. לעתים מדובר על שכונות שלמות העתידות לעבור תהליך של התחדשות עירונית, ולא רק בניינים בודדים. במילים פשוטות? ככל שהאזור עתיד לעבור תהליך פיתוח נרחב יותר, הוא יזכה לביקוש רב יותר, וכך גם ערך הדירות עולה ואתם יכולים רק להרוויח. לכן, זהו את ההזדמנות, נצלו אותה ותוכלו ליהנות מפוטנציאל רווח.