היתרונות שברכישת דירה מפרוייקט תמ"א ברמת גן

תמ"א 38: עושים סדר בבלאגן

ישנה סבירות גבוהה מאד ששמעתם את צמד המילים "תמ"א 38", אך גם ישנה סבירות כי אתם לא יודעים באמת מה עומד מאחוריהן. מטרת הפרוייקט היא לחזק בניינים ישנים מפני רעידות אדמה. ישראל ורעידות אדמה – האמנם? למרות שישראל לא ידעה רעשי אדמה גדולים שהובילו לאסונות גדולים, עדיין ישנם בניינים ישנים שלא עומדים בתקני הבטיחות הנדרשים הרלוונטים לזמנים המודרנים. במקרה של רעידת אדמה חזקה? אותם בניינים עלולים שלא לשרוד אותה.

רכישת דירה בבניין שעבר תמ"א מעניקה לכם שקט נפשי

חיפוש דירות חדשות ברמת גן הינו תהליך מתמשך, שלעתים יכול לקחת לכם מספר לא מבוטל של חודשים. לכן, סביר מאד כי יצא לכם לראות מספר דירות ברמת גן. רכישת דירה חדשה ברמת גן, מפרוייקט תמ"א 38 מעניקה לכם שקט נפשי! אם יצא לכם לראות דירות בבניינים ישנים, עליכם לקחת בחשבון כי בניינים אלו לא בהכרח עמידים בפני רעידות אדמה. על פי הערכות, אחת ל-80 מתרחשת רעידת אדמה חזקה ומשמעותית שבפוטנציאל שלה להיות אסון גדול.

לכן, עם חיפוש דירות חדשות ברמת גן, כזוג המחפש לרכוש את הדירה הראשונה או כמשקיעי נדל"ן, העדיפו מראש לרכוש דירה העומדת בתקני הבטיחות הנדרשים. אם לוקחים לדוגמא יזם הרוכש דירה להשקעה בבניין ישן המוגד ככזה שלא עמיד בפני רעידות אדמה, ישנה סבירות גבוהה כי יהיה קשה מאד להשכיר אותה.

קניתם דירה בתמ"א? אתם מרוויחים לא רק עם חיזוק הבניין

פרוייקט התמ"א לא רק מחזק את המבנה מפני רעידות אדמה, אלא שישנם תמריצים נוספים שבסופו של דבר משפרים את איכות החיים של כל הדיירים. לכן, במעמד הפרוייקט, מלבד העובדה כי ישנן תוספות בנייה, זוכים הדיירים בדברים נוספים:
  • ישנה תוספת מעלית לבניינים ישנים
  • טאץ´ עיצובי-אסתטי לבניין – גם מבפנים וגם מבחוץ
  • תוספת חניות לרווחת הדיירים

מתלבטים בין דירה בבניין ישן לבין דירה חדשה ברמת גן שעברה פרוייקט תמ"א 38? דירה הנמצאת בבניין שעבר את הפרוייקט המפורסם, מנגישה לכם איכות חיים המבוססת על בניין מחוזק ונראות אסתטית ומחודשת לבניין. גם אתם יכולים בימים אלו להתרשם מפרוייקטים בביצוע ולהתעניין לגבי הדירה החדשה שלכם.