תמ"א 38 נמצאת בדקה ה-90: כדאי למהר ולהתחיל עכשיו

יש הזדמנויות שצריך לזהות אותם ולנצל אותם כל עוד הן קיימות. כי הן עלולות להיעלם מן הנוף של החיים שלנו ולהשאיר אותנו מאוכזבים ומתוסכלים שלא השכלנו לנצל אותם במועד. זה רלוונטי מאוד לגבי תוכניות חידוש מבנים שמוכרות בשם תמ"א 38. תוכנית זו נועדה לחזק מבנים ישנים ולשפר את המבנה ההנדסי שלהם כדי לספק להם יציבות למקרים של רעידות אדמה. מעבר לכך – התוכנית מנחה להוסיף חדרי ממ"ד, לשיפור ההגנה על העורף במדינת ישראל. זו שמאוימת לא פעם על ידי גורמים עוינים מרצועת עזה, ולא רק. אך התוכנית הזו יצאה לדרך למשך תקופה מוגבלת של זמן. ולמי שלא יודע – עכשיו זו כבר הדקה התשעים.

הדקה ה-90 של התוכנית

לתוכנית תמ"א 38 יש תאריך תפוגה. התוכנית יצאה לדרך במטרה מוגדרת מאוד, והיא הוגבלה בתאריך – במהלך 2022 היא כבר לא תהיה מוכרת במתכונת הנוכחית שלה. מה כן יהיה? האם תוכנית אחרת להתחדשות עירונית תוכר בפנינו? עדיין לא ברור, ימים יגידו אילו תוכניות תאפשרנה לחדש מבנים ישנים ולחזק את היציבות שלהם. אך נכון לעכשיו חשוב שכל מי שתוכנית זה עשויה להיות רלוונטית עבורו, כל מי שעשוי ליהנות מהתועלת של תמ"א 38 יהיה מודע לכך שהדקה ה – 90 כבר כאן. צריך לקפוץ על הרכבת הדוהרת לפני שהיא נעלמת לנו בקצה האופק.

בואו לבדוק האם אתם יכולים להרוויח מהתוכנית

אם אתם בעלים של דירה או מבנה ישן, אם הוא אינו מתאים לתקני הבנייה העכשוויים, אם אתם שוקלים אפשרות של חידוש המבנה והוספת קומה נוספת - יכול להיות שקיימת בפניכם הזדמנות לממש את תוכנית תמ״א 38 או בנתונים אחרים תוכנית פינוי בינוי. תוכנית זה מציעה אפשרות כדאית ומשתלמת שלא תחזור על עצמה. זה אומר שאם יש לכם מחשבה על כך ואתם רוצים לצאת לדרך, עכשיו זה הזמן.

תהליכים שצריכים את הזמן שלהם

חשוב להבין שכל פרויקט של בניה כמו תמ"א 38 או פינוי בינוי לוקח זמן רב. שלב התארגנות הדיירים והסכמה בסיסית לקראת יציאה לדרך, חתימה על הסכמים וקבלת החלטות דורשים הרבה מאוד משאבים וזמן. לכן אי אפשר לדחות את התהליך ואת קבלת ההחלטה. צריך לקחת את היוזמה לידיים ולצאת לדרך. אנגלאינווסט מזמינה אתכם ליצור קשר כדי לראות האם אתם יכולים לנצל את ההזדמנות ולהעלות את ערך הנכס שלכם באמצעות תמ"א 38. היו חכמים ומהרו ליצור קשר כדי לנצל את התקופה האחרונה בה ניתן למקסם את ערך הנכס שלכם ולחדש את המבנה.

בעלי נכסים במרכז? הקריאה פונה אליכם!

תכנית תמ"א 38 נחשבת לכדאית ומשתלמת במיוחד לבעלי נכסים באזור המרכז. ההסבר פשוט – ערך הקרקע במרכז גבוה מאוד – בהשוואה לאזורי הפריפריה, וההשקעה בתוכנית התמ"א מעלה את ערך הנכס במידה משמעותית. זה אומר שאם אתם גרים ברמת גן, גבעתיים, רמת השרון, הרצליה או ירושלים – התוכנית הזו עשויה להיות עבורכם הזדמנות פז. היא תשפר את איכות הדיור שלכם, תעלה משמעותית את ערך הנכס שלכם, ותאפשר לכם לחיות במבנה בטוח, יציב ובאזור מבוקש יותר.

החברה האמינה והיציבה אתכם בפרויקט

חברת אנגלאינווסט נחשבת ליזמית מובילה ואמינה בתחום התחדשות עירונית, היא מציעה ללקוחות כל מה שצריך לתהליך בטוח ומקצועי בפרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי. החברה צברה ניסיון רב בענף הבניה, היא צברה מוניטין ושם טוב מול לקוחות באזורים שונים ולא בכדי היא נהנית מאמון הציבור וביקוש רב.